Måndag

Dagen har bestått av träning med specialidrotten, lite träning i gymmet blev det, någon sorts cirkelträning. Enligt mig borde varje tid på olika stationer varit längre, 30sek var inte lång tid kan jag säga. Men nästa gång skulle han öka tiden, han visste inte riktigt hur mycket vi skulle orka. Han trodde säkert att vi var fruktansvärt otränade, kanske är vi också det. ;P Träningsvärken släppte lite, men mina lår är fortfarande smärtfulla eller vad man ska säga. Ska ta och kolla upp, fick höra idag, (nog för att källan inte är och lita på) att man inte ska träna de muskler man har träningsvärk i för då bygger man inga muskler utan man ska låta dom återhämta sig..? Antingen är det sant eller så är det en dålig ursäkt för att slippa träna.

Kom nyss in från en riktig powerwalk med mina dogs, jag kom fram till att det är kallt och jag måste hitta mig en ny vinterjacka. 
Nu blir det tv, Färjan 3, ungefär som att gå på station eller liknande nykter och se alla fulla göra bort sig. Förutom att det här är typ gratis :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0