Kissväder

Regnregnregn(fast inte hos olivia där det tydligen snöar asmkt). Och grymt mycket träningsvärk, är i chock, brukar inte få träningsvärk av att rida. Men tydligen. Idag har jag ridit också, trots skitvädret. Annars blir det nog inte mer träning för mig idag, morgondagen blir istället träning för fulla muggar. Först specialidrotts träning med Jalle sen besöker jag nog skolans "superbra" gym.

Fick ett samtal från swedbank, dom ville ställa några frågor och han lät så trevlig så jag tänkte äh några minuter av mitt liv kan jag väl slösa. Jag kan säga att jag ångrade mig väldigt mycket, fattade knappt någon fråga. "Vad tycker du om swedbanks påverkan i det lokala samhället?" så jag sa sanningen, jag fattar ingenting, sen svarade jag 3 på varje fråga. Man ringer inte en 18åring och frågar konstiga frågor som inte ens har med betalkort att göra... SÅDETSÅ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0