nu vänder det.

Börjar bli frisk nu, det känner jag. Haha. Kanske att jag är riktigt kry imorgon (hoppet lämnar aldrig mig).
Har varit ledig idag, var egentligen tänkt att det skulle bli en sväng på stan med Olivia o Sofia, men det blev ändrade planer. Så jag satt från klockan nio till tolv och pluggade NKb oavbrutet. Bra gjort av mig.
Imorgon är det iaf skola, till kanske 13.20 skulle jag kunna gissa. Halva klassen har nationella redovisning men inte jag, så jag borde få fara då kan jag tycka. Torsdag slutar jag tio i tolv. Och fredag tio över ett. Ja mitt schema är ganska slappt.
Börjar vara dags att söka vidare eller? jag har verkligen ingen koll på det där, blir ett besök hos vår kära studievägledare, eller vad man kallar sin ridinstruktörs mamma, i veckan. Funderar på socionom.  Funderar på att inte plugga vidare direkt, åka någonstans och göra något annorlunda. Men det blir nog plugg direkt, är en sån människa som lätt blir lat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0