no träning

Troligtvis ingen träning idag, blir samhällsuppgift istället.
Och nu känner jag PEPPEN för att rida, så här mkt valmöjligheter har jag inte haft på..... ja hela mitt liv när det gäller hästar. Känns väl lite jobbigt att göra valen, men nu ska jag se till mitt eget bästa och inte göra allt för alla andra, som ändå inte uppskattar det man gör.
Ska försöka få låna en balansboll eller vad det kallas och se om det passar mig. Hemmaträning är något som passar mig utmärkt, bor i hamn och har ofta för mycket att göra. Sen är kanske inte att pumpa i gym särskilt bra för mina leder.

  Saknar plutten ibland. Även om det inte är lika mycket som jag trodde jag skulle sakna honom, han var ju ändå nästan som min egen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0