Music is my drug

Det är något med mig, musik och träning. Förstår inte de som tränar utan musik! Har Spellista på Mp3 strukturerat efter vad jag ska träna, styrka, kondition, avslappning. Vet inte om det bara är sinnessjukt men totally perfect för mig!  Kanske helt ointressant att läsa men lägger ändå upp ifall någon behöver tips! Tar bara de 3 första låtarna.

Kondition (intensiv)
Bruce Springsteen - Cover me.
Bruce Springsteen - Prove it all night.
Shakira - She wolf (Inte likt mig alls)

Kondition (jogging)
Nikola Sarcevic - Lovetrap
Bob Dylan - Positively 4t street
Black eyed peas - I gotta a feeling


Promenad
Billie The Vision - Overdosing with you
Bruce Springsteen - The river
Rod Stewart - Have you ever seen the rain


Styrketräning.
Nickelback - Gotta be somebody
Johnny Cash - God is gonna cut you down
Butch Walker - The weight of her

Avslappning
Sia - Breath me
Club 8 - Jesus walk with me
Robert Pattinson - Never think




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0