Måndag

Har ångest för svenskatalet som jag måste skriva idag, för det första är jag värdelös på svenska, för det andra är jag värdelös på att redovisa. Det kommer inte att sluta bra.
Är ledig idag, har varit öppet hus på skolan i helgen så vi har ledigt för det, så idag ska jag plugga alltså. Har också tänkt springa lite idag, första gången på två veckor?? Äntligen börjar jag känna mig frisk igen.

Sista månaden ser ut så här
Svenska tal (nationella)
Historia prov
Special idrottsprov
NK inlämning
 
Kommer bli så skönt med lov sen.

Veckans träningsplanering
Måndag: Springa
Tisdag: Rida, bollövningar
Onsdag: Rida
Torsdag: Springa
Fredag: Rida, idrott
Lördag: Springa
Söndag: Springa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0