måndag

Så var det måndag igen då, veckorna går sjukt fort snart har jag gått ut trean. Lite blandade känslor, hade gärna börjat om ettan igen.
Idag har jag iallafall hoppat Primus, har typ feber och allt så det gick väl inte vidare i världsklass om jag säger så. Snart blir det skola, har en lektion idag och en imorron, NKb. Ovärt.

Blir nog en lugn vecka, men det beror på hur jag börjar må om jag blir frisk snart så blir det hårdträning igen.

Måndag Specialidrott ridning,
Tisdag Vila och bli frisk
Onsdag Chirren dressyrträning
Torsdag Jogga
Fredag Någon form av träning, ridning
Lördag IKEA(finland)
Söndag Jogga

 hahaha svantes min

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha svante XD

2009-12-26 @ 00:23:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0