lista

Har man fruktansvärt tråkigt så har man, listan hittade jag hos emma

1. Var någonstans på kroppen har du mest muskler -
benen tror jag nog, svårt att säga då min kropp är ganska muskulös
2. Du ger mycket komplimanger till andra - HAHAHA frågan är om jag någonsin gjort det
3. Är du nöjd med ditt förnamn - Nej absolut inte funderar seriöst på att byta
4. Vad är det sämsta hos dig - att jag är fruktansvärt lat
5. Vad är det bästa hos dig - kanske att jag bryr mig om andra. Ibland.
6. Har du bra självförtroende - självförtroendet satt i huvudet, ganska dåligt alltså
7. Hur många timmar om dagen sitter du vid datorn - ett antal
8. Du tycker om att vara med killar - det är väl inget fel på dom 
9. Känner du dina grannar -
nej men jag gjorde
10. Svär du ofta - Allt jag säger borde vara censurerat
11. Spelar du något instrument - Nej sånt är inte för mig
12. Vilka sporter/aktiviteter har du gått i - fotboll(slutade för att jag fick mjälthugg) simning och ridning
13. Kollar du dig ofta i speglar? - händer när jag är i min ensamhet

HAR DU..

1. För många vänner -
Nej det kan man inte få för många av
2. Förföljelsemani - HAHAAH
3. Någon sjukdom - just nu förkylning
4. Färgat håret - om jag har
5. Egen dator - två
6. Gjort bort dig rejält - kan man säga, men det ganska kul så här i efterhand

ÄR DU..

1. Snäll -
kan jag tycka, ibland
2. Snygg - snygg som en kamel
3. Söt - kanske så ful att jag blir söt
4. Lång - mellan
5. Kort - mellan sa jag ju
6. Smart - beror på vad det gäller
7. Klantig - nejnejnej!
8. Tjock - beror på vad man jämför med

BRUKAR DU..

1. Klä dig i svart -
 Ja svart är uppiggande färg
2. Hata folk -  jadå, utan hat ingen kärlek
3. Lita på folk - för ofta
4. Ljuga - ärlighet varar längst, men ibland ja
5. Vilja dö - på skoj ja, men annars nej

NÄR..

1. Åt du senast -
fikade några kakor för en stund sen
2. När läste du en bok senast - håller på nu
3. Köpte du något senast - nötter i lördags
4. Svor du senast - antagligen sist jag pratade med en annan varelse,
5. Sjöng du senast - sist jag körde bil själv, vid kvart över fyra sådär

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0