ja jättekul

Hade PA träff eller vad man ska kalla det, blir lite nya kategorier på bloggen= lättare och hitta. Sen blir det lite andra tester för att se resultat och sånt.

Fick igen svenska utredande uppsats, om jag ska tala sanning så är jag sämst på svenska. Blir nog att flytta till annat land.

Jättejättejätteroligt att jag nu har fått världens huvudvärk. Inte en chans att jag får vara sjuk imorron, då ska jag ju och skaka ass på balzac. Ska bädda ner mig under femton täcken så blodet pumpar fortare och fler vita blodkroppar kan kämpa mot bakterier, (NK b kunskap) Träning idag är helt uteslutet, eller hade en sjuktjobbig men sjuktrolig lek på friluftslivs lektionen idag så lite träning har det blivit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0