ÅH

GUD vad irriterad jag blir, snackade i början av terminen med min specialidrotts styrketränare eller vad man ska kalla honom, berättade då att jag hade ledgångsreumatism. Har sagt det UPPREPANDE gånger på styrkeövningarna att jag inte klarar av de eftersom det gör ONT pga sjukdomen. Men denne man har inte fixat passande övningar till mig och ja det resulterade i att mitt engangemang på styrketräningen blev mycket dåligt. Mailade då honom och rektorn och bad om att få göra det som passar mig, simning osv. Svaret jag får är "Jag visste inte att du var drabbad av denna sjukdom! Jag tycker att......" BULLSHIT! det visar att mannen inte lyssnat på vad jag har sagt någongång! Ska han ha allt skriftligt eller???
Jaa, det är inte kul att vara sjuk i en gamlingssjukdom, och det är inte roligare att ingen lyssnar heller.......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0