Tik Tok

Igår natt vaknade jag av att en man stod i mitt rum, jag sa till honom Gå härifrån men han sa nej. Då skrek jag så jag fick ont i halsen, sen tog jag alla mina sängkläder och mina sovvänner, och sprang upp och la mig i mitt gamla rum på en tältsäng som mest liknar en hängmatta. Har nog aldrig varit så rädd på väldigt länge, låg och skakade i säkert en timme innan jag somnade.
Dagen efter hade jag fruktansvärd huvudvärk. Hade bara en lektion på skolan sen blev det att titta på sofialucia.

Specialidrotten imorse var det tänkt att jag skulle ha Ballad, men när jag skulle hämta grejorna så saknades bett och tyglar. Tydligen hade någon "trillat" av henne i skogen. Så det blev Perra P igen. Sen åkte jag hem, hade tänkt fara ut och motionera, men jag har inga skrillor så jag hoppade hopprep och körde bollövningar inne istället.

Dagens mat
Frulle, mackor och mjölk
Lunch, tacopaj
Middag, surströmming

Nä nu ska jag ägna lite tid åt männen från förr.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0