söndag

Red ut på Chirren idag med Åsa och Ansellia, glömde spöet och det var dagens misstag. En häst som var seg som ett as och jätteont i låren var ingen vidare bra kombination. Men det gick det med.
Igår tränade vi inför luciashowen, får se hur det där slutar, kanske dör någon, förhoppningsvis inte. Efter vi tränat så for jag o Jenny till Olivia. Gick och la mig vid två och vaknade vid nio. Jag känner att jag inte skulle klivit upp vid nio utan borde ha sovit ett tag till.

Blir inget träning eller något idag heller, vill känna mig hel och redo i låren innan jag börjar med sånt. Ta inte svinissprutan.....



Ska börja skriva lite om matvanor också.
Idag har jag ätit två mackor till frulle + oboy
nötter
Nudlar och kycklingwook
Ikväll blir det chips och säkert någon macka

Söndagars matvanor är inte de bästa som finns men what to do..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0