Och vinnaren är...

Tycker att jag borde få ett pris. Igår var vi hos Sofia, jag åt inte en godis, inte ett chips, INGENTING!!! Bra gjort.
Fick mig även upp i morse och till tandläkaren, fast än att jag inte ska vara på skolan förrän 11.
Har tränat med bollen idag, blir nog en promenad eller liknande när jag kommer hem, sen blir det hoppning. Förhoppningsvis med denna stiliga herre nedan, som jag även spenderar hela nästa vecka med. Trevlarns.

Just ja, när du är i turkiet, få inte för dig att åka ambulans, och lita inte på tolken som säger att det är gratis. När du kommer hem verkar allt normalt, i typ 6månader. Men i juletider får du en saftig räkning på 1500. Ops det fanns visst något som kallades självrisk också. RÖV!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0