njasiii

Igår red jag Ellen på specidrotten, hoppade lite. Hon var steeeeenhård i käften från början, men efter vi hoppat var hon riktigt fin. Minns nu varför hästar är så mycket roligare och hoppa, känns prydligare och mer höjd ;)
På kvällen var jag ute och gick med hundarna, ÄNTLIGEN SNÖ!!

Ett komihåg till alla bussåkare, tro inte att bussarna håller tiderna, ta alltid på dig varma skor och mössa.
Jag gjorde alla tvärtemot som går, hade converse och ingen mössa och tights, missade bussen till skolan och fick gå. Jag lovar att jag grät.




Anna Anka (som nog aldrig haft så risigt hår) Maria Montazami och Anna Nicole Winter


Just ja VG i svenska :O:O:O:O:O jag är i chock!!!!!

Nu ska jag dra mig till gammelhästen, hannaträning ikväll. Funderar på hur jag ska göra med hästeriet, ska man vara helt korkad, ska jag fortsätta leta en vettig häst att rida, eller ska man helt enkelt ge upp??

Väldigt förvirrat inlägg utan röd tråd, precis som jag känner mig just nu. Confused

Kommentarer
Postat av: Lina

HAHA men gud !

2009-12-18 @ 10:34:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0