Lördag

Igår så hade vi lekar på idrotten, ojojoj vad jag hade ont i mina muskler. Det måste vara svinsprutan för sån där värk har jag aldrig haft. Armen känns av idag också.
På kvällen så red jag Fancy, roligt att få rida en gammal tävlingskompis. Hon har blivit ganska mycket stelare nu emot vad hon var när jag tävlade. Men sen är hon ju inte jätteung längre. Efter ridningen for vi till Andrea och såg en skräckis. Inte särskilt hemsk enligt mig, en bra skräckfilm ska vara hyfsat realistisk.

Idag har jag varit och handlat med mormor, bränt mig i ugnen så jag har en guldtumme och nu ska jag se 17again. Sen blir det stallet, träna lite luciashow på en lördagkväll. Vi får alllllllltid sämsta tiderna oavsett vad det gäller.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0