LÖrdag

Igår hoppade jag Primus, gick sådär, blev några stopp men det berodde nog på att jag var som en apatisk unge och bara satt. När jag väl började rida ordentligt så gick det lite bättre.

Tänkte fara på stan idag och köpa de sista julklapparna men eftersom jag vaknade försent så kunde jag inte hänga på. Blev en liten träningsdag istället. Var först ute och gick med hundarna, jag kan säga att det var ganska jobbigt då ingen skoter har varit ute än så det är halvpackad mjuksnö. Sen tränade jag lite med bollen, och nyss var jag ute och åkte skidor.
Ikväll blir det kanske fest, men troligtvis inte, eller film.

Dagens dummaste går till min mamma,(kanske lite till mig med.) har haft ett munsår ett tag nu och hon kom på världens idé. Hon har nyss köpt en ny hudkräm och säger åt mig Pröva smörja på det här! Smartskallen lurar mig att smörja på typ linement på ett sår i ansiktet. Det kändes.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0